luni, octombrie 20, 2008

lectura mea

am primit aceasta carte de la Daniel dupa ce am rasfoit-0 intr-o librarie ,este o lectura usoara ,amuzanta ,cu mici ilustratii ...mai mult un ghid pentru stapani ... in care sunt descrise mai mult experientele autoarei in ceea ce priveste lumea pisiceasca ,nu e neaparat o carte in care gasesti toate raspunsurile despre prietenii nostri blanosi ,eu am citit cartea sarind de la un capitol la altul si am descoperit ca si altii fac pentru pisicile lor ceea ce am simtit sa fac si eu instinctiv ...
sunt capitole la care am ramas mai rezervata in traducerea comportamentului pisicesc ,consider ca fiecare iubitor de feline are experiente unice si comunica intr-un mod original cu pisica lui ...eu am avut mai multe pisici pe parcursul timpului si am vazut cum fiecare e diferita desi par a avea comportamente identice in anumite situatii cum de altfel e firesc sa fie dar ramane uimitor modul in care fiecare pisica incearca sa inventeze limabaj suficient de clar pentru a se face inteleasa mereu si nu gresesc de multe ori cand traduc intentiile lor ...
deci concluzia mea despre carte e ca satisface la modul general curiozitatile noastre despre pisica de apartament si poate deveni un indrumar pentru cei ce vor sa adopte o pisica .
Posted by Picasa

Niciun comentariu: