joi, septembrie 04, 2008

ceaiuri


Am facut o noua achizitie ,cum una din pasiunile mele face parte din capitolul ceaiuri .
Azi am pus ochii pe acesta. Contine bucatele de mar, coriandru ,fenicul, macese, menta(creata), anason, roinita si albastrele .
Posted by Picasa


Inca de la inceput am pus ochii pe aspectul ingrijit al ambalajului si pentru ca era vizibil continutul atat de placut cromatic am venit repede cu el acasa cu gandul la arome ...pe mine ma atrage foarte mult si aspectul unui produs apoi aroma cat mai naturala si textura sa .
Acasa am descoperit ca fabricantii nu au uitat ca un ceai se pastreaza ermetic astfel aroma persista pana la terminarea lui , am descoperit instrumestul de legare a pungulitei in interiorul careia am putut vedea plantele
pastrand culoarea naturala rezultat al unui tratament corect de uscare ...
nu am fost uimita sa deschid punga si sa simt o aroma delicata .

3 comentarii:

Giulia Mauri spunea...

Bazar it's a lovely title for a blog! It's great as you can talk about anything you like!

I should call my blog something similar as I never stick to the theme (The Card Tree)- intestead I talk about weather, food, partys...!

:)

Giulia Mauri spunea...

mmmh this tea muct be very tasty!

ana spunea...

Buna,interesant blogul tau,felicitaricel mai mult mi-a placut cartea cu ceaiuri,forte utila...